photos

Alla inlägg under december 2010

Av Karin - 30 december 2010 17:16

Bruno Mars med låten "Grenade"
Melissa Horn & Lars Winnerbäck med låten "som jag hade dig förut"
Robyn med låten "Dancing on my own"
Daniel Adams-Ray med låten "gubben i lådan"
Här har ni lite bra musik (som jag tycker är bra).
kram

Av Karin - 30 december 2010 16:56

Jag har ingen aning om hur jag ska göra nu???? lite problem.......

Idag var jag ju hos Felicia, vi hade jätte kul (fast det brukar vi ha). Vi gjorde typ inget men vi hade iallafall kul. 


Jag ska vara med i en tävling på www.wilma97.hundbenet.se

Jag tycker att du också kan vara med så kolla sidan, tävlingen är super kul.


kram Carin

Av Karin - 29 december 2010 22:07

  

vid Jul måste man ha en Julstjärna! fast det finns redan en som är framme jämt, jo det är ju du... för du är vacker som en stjärna <3

   vid Jul ska man också äta godis! fast hem backat 100 gånger godare! <3


lite bilder!!!

kram

Av Karin - 29 december 2010 21:48

familjen annorlunda ska börja igen det äger!!!!! jag älskar annorlunda familj. det är så himla kul tycker jag!!!!


i morron ska jag till Felicia.  vi ska försöka lösa nåra problem. hoppas det kommer funka. jag blir så himla galen på.........


kram carin


ps. skriver lite mer i morron ds.   

Av Karin - 29 december 2010 15:49

hej!

idag har jag varit på marieberg (med mamma).jag köpte ett par byxor, dom var svarta och höga med 3 knappar. jag köpte dom på ginatrickot.


sen åkte vi till IKEA, jag ska få en säng i julklapp av mamma och pappa. så nu kollade vi på en säng,det finns en jätte fin säng fast den kostar 3500 kr. lite dyrt för en säng.


skriver kanske lite mer sen! =)

kram Carin =)

Av Karin - 29 december 2010 00:04


jag älskar kärlek och hjärtan!!!! <3  

   

mina smycken men ett "hjärta" 

 

Julen är så mysig!!! JUL JUL STRÅLANDE JUL.........

   i morron är jag ledig!!! """"SKÖNT"""""

Av Karin - 28 december 2010 14:19

  

min kompis öga... =)

  

Min katt som heter Bamse.

  

En fjäder! =) 

""sorgen är stor men kärleken är störe""

  

ett hjärta av sten

""Följ ditt hjärta,

så går allt bra!""

  

denna bild är nog den bästa jag har fotat!

""du gav mig ditt hjärta,

jag gav dig en mening,

som lyder såhär "livet är mycket

men kärleken är allt""

Av Karin - 28 december 2010 13:25

 

ett hjärta! <3


  

min hund heter Ronja.... detta är hennes hundkoja! <3

Ovido - Quiz & Flashcards