photos

Alla inlägg under april 2011

Av Karin - 27 april 2011 20:47

   ett collage med bilder sen jag, felle och lusse gick på marieberg som ni kanske redan  har läst.    ett till collage.   bilderna är från finland på detta collage.



collagen har jag gjort på picasa!!


kramis Calin <3

Av Karin - 27 april 2011 19:30

hejhej!


jag ska ju sälja min häst (njord) nu, och det är jätte roligt emn änndå jätte tråkigt. men det är roligt för det är 2 stycken som har ringt och frågat lite om han. 


i lördags gick jag och Amanda påsk-käringar, fast mest gott var det nog, för vi fick hur mycket godis som helst. 


kramis Calin <3

Av Karin - 16 april 2011 18:37

hej!


nu sitter jag och glor in i min garerobe, låter lite konstigt kanske men det gör jag. jag kan förklara, jag har nyss städat mitt rum och då flyttade jag alla mina kläder (nästan iallafall, dom jag använder) till ett skåp (skåpet är blåt), och i skåpet har jag min dator, jag tycker fakstist det blev väldigt väldigt bra. men det käns lite halv skumt att kolla in i garderoben. 



snart ska jag ätta mat. 


så kramis på dig också <3

Calin

Av Karin - 15 april 2011 20:08

   halsband som jag köpte när jag var på m-berg med Felle och Lusse.    armband som jag köpte när jag var på marieberg med felle och lusse =)   smink som jag fick när jag var på marieberg, fick dom från oriflame. dom var där och sminkade personer sen så fick jag smink också.

  smink som jag köpte i stockholm, på face som ni ser. jag blev sminkad där också som ni har läst tidigare. =)


   koftan köpte ajg i stockholm på åhlens city, det är en oasis, märket allltså.   kläning är köpt i stockholm på hm. jag ska ha den på skolavslutningen.   ett litet block som jag köpte  istockholm. gullit va?!...




krmais Calin <3

Av Karin - 15 april 2011 17:21

haha vad slö jag är!


idag så har mandolin och jag vart på äventyr i skogen vi gick som jag och wilma gick fast vi gick inte lika mycket vilse(skönt). mandolin var jätte trött när vi kom hem igen för vi hade jätte roligt. sen  när vi kom hem så drack vi saft(jätte gott). 


kramis CArin & MAndolin <3/riktigt namn  amanda  det är bara så carin kallar mig!!


Av Karin - 10 april 2011 10:03

hallo hallo!


jag ska börja från början nu i min lilla historia. 

i onsdags åkte jag och mamma till stockholm. på kvällen då gick vi på dramaten och såg "Romeo & Julia". den var faktist ganska bra tycker jag. det var ju ett tragist slut om nån har sett den så vet ni hur den slutar, eftersom alla romeo och julia berätelser är ju lika dana. 



på natten efter så gick brandlarmet, och alla var tvungna att springa ut. det var dödsjobbigt, det var tur att det inte bran så mycket iallafall. jag tror det var nån som lagade mat fast klockan var ju 20 minuter över 2 på natten, jaja dom var vel lite koko. 

det var jätte svårt att somna efter det, men det gick till slut iallafall, som tur var.



dagen efter så gick vi på stan och shoppade (bilder kommer senare). jag köpte en kofta på åhlens city, med märket osias. sen köpte jag ett par shorts på cubus ett par rutiga. och en anteknigsbok en rosa. och lite smink på face. och sen köpte jag en vit klänning på H&M som jag ska ha på skol-avslutningen. sen kommer jag inte ihåg om jag köpte nått mera kanske, knaske inte. 

jag blev sminkade av en på face, hon som jag blev sminkad av tyckte jag skulle gå till en model argentur (hon menade alltså att  jag skulle bli model). det är synd att det inte finns nån model argentur i örebro =(.



 kl. halv 6 så gick vi till tågstationen för att vänta på att vårat tåg skulle komma, fast det skulle ju komma 19:07 men vi var jätte tröta sen blåste det myckt så vi gick ditt så tidigt. men när vi kom ditt var det kaos där det var människor överalt, och ALLA tågen var försenade (nån kanske har hört nått på radion) . men mamma bestämde att vi hoppar på ett tåg som går till hallsberg, vi fick stå eller sitta på golvet, så inte så mysigt. sen kom erik och hämtade oss i hallsberg. 


kramis Calin


ps. bilder kommer senare ds. =)

Ovido - Quiz & Flashcards