photos

Alla inlägg under februari 2012

Av Karin - 7 februari 2012 16:46

hej!

i helgen var jag i Säfsen eller Fredriksberg som det också kallas/heter. det var kallt men jätte roligt. du säger  "ich liebe dich" men jag är ingen "guldfich" haha jag skrattar fortfarande!!!!


i torsdags så sov WEKA (Wilma Emelie Karin Amanda) hos mig eller vi hos hos mig, på fredagen tog vi kort och åkte skridskor. vi var lediga i fredags. super skönt.


jag kan ju berätta vad jag gjorde föra helgen när jag ändå är på G


då blev det en tur upp till "multen en sjö i Mulhyttan där vi åkte på isen med gamla röda volvo bilar, mega kul.


och just nu sitter jag här och ätter glass direkt ur förpackningen, och snart ska jag plugga lite matte, no, so och franska sedan blire att leta bra musik till dansen. och till sist åker jag på dans med Wilma. 


kramis !

favorit i repris. ps. nere i hörnet är det chines tecken det betyder karin  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards