photos

Alla inlägg under mars 2011

Av Karin - 26 mars 2011 22:22

en bild som jag nyss har redigerat, blev faktist väldigt nöjd med den.

  en bild som jag har taggit vid lill-sjön. 




idag har jag städat mitt rum lite, det blev faktist väldigt bara tycker jag. 


jag hade dans-gruppen också, det är så HIMLA kul när man kommer ditt för alla är så glada och har så mycket energi, man känner sig som en 6 åring fullt med energi då. man blir så lycklig, det var lite synd att wilma var sjuk så att hon inte kunnde komma. men hon får väl komma nästa gång förhoppningsvis. 





kramis Calin <3

Av Karin - 24 mars 2011 19:01

hej!


jag har nyss gort ungspankaka för sörsta gången, och jag tycker att det gick superbra!! den blev både god och fin (allstå bra). 


och nu så ska jag lägga mig i badet. gud så skönt!!

jag måste baka tills på söndag också, fast det hinner jag nog på söndag (hoppas det iallafall).



kramis Calin

 

Av Karin - 20 mars 2011 14:41

jag tycker jag har varit jätte duktig nu, för jag har gjort 3 fotoalbum. det första albumet jag gjorde har jag satt in alla mina collage och redigerade bilder. i det andra jag gjorde har jag satt in bilder på kompisar när wilma och jag var tanter och en bild på julia och mig när vi har lika dana kjolar på midssomarafton. idet tjedre albumet har ajg satt in bilder på mig, alexandra och wilma när  vi äter på ett cafe´ och lucia tåget år 2010 (jag är lucia då). jag kunnde inte gjöra flera album för mitt lim är slut, jag behöver verkligen köpa mera lim. 



igår sulle jag igentligen vara barnvakt ått 3 barn som är 1 år 4 år och 6 år. och då tänkte jag "om man typp måste läsa för 1 åringen vem ska då ta hand om dom 2 andra barnen, mm jag ringer felicia om hon kan hjälpa mig då" aah så hon kom ju men som tur var behövde vi inte vara barnvakt. (väldigt skönt). så felicia bara sov över hos mig. vi pratade bara en massa. 



kramis Calin <3

Av Karin - 19 mars 2011 09:47

        

Av Karin - 19 mars 2011 09:26

hallo



i onsdags hade vi roliga talangen i skolan. det blev faktisk gansak lyckat tycker jag. det kunnde ha blivit mycket bättre men det blev ju som det blev. en bra sak med roliga talangen var att vi  slapp språkvalet, det var bäst asså!!!



i torsdags hade ajg utveklingssamtal det gick super bra. inge skäl eller nått dåligt. bara BRA saker så det var bra alltså. =) 


och idag ska jag börja med wilma och min dansgrupp. det kanske inte blir nått för det är många av dom som ska på kalas. men vi får se. =)



kramis Calin <3

Av Karin - 12 mars 2011 18:45

hejhej!



i morse kom olle till mig och sa att wilma kom, jag tänkte va varför kommer hon? för då låg jag fortfarande i sängen, så jag gick ner i pyjamas och då stod julia och wilma där. wilma sa gå upp och sätt på dig kläder och kom ner. jag gjorde som dom sa. sen åkte vi hem till wilma(jag hade inte ätit frukost än). när vi kommer till wilma står Matilda, Josefine, Felica och Amanda där också. när vi kommer in äter vi frukost sen öppnar jag alla packeten som jag fick, jag fick galjar, bubbel skum, fotoalbum och nära små saker från wilma. från amanda och felicia fick jag en liten liten penna och en typ byst i mini format som man ska hänga smycken på. från matilda så fick jag en mask som man ska ha i ansiktet. från julia fick jag en skål med godis och sen ska jag komma hem till henne och kolla på film nån dag. från josefine har jag inte fått min present än. 


när vi hade ätit färdigt så sminkade vi varandra med vänsterhanden(döds svårt), man såg ju helt sajko ut efter det, fast sjukt kul. när vi va sminkade gick vi till ica och kollade på vad kilo priset var på humer(en liten tävling) sen köpter alla andra utom mig och wilma en sak till mig, dom köpte bygare bob tandkräm (jätte vuxnit) och en gran med citron luckt som man sak ha i bilen. efter det ått vi kyckling-sallad. 




stina och jag har ganska nyss haft tandkräms-krig, det var väldigt kul men också väldigt kletigt. efter det så la jag mig i badkaret för jag var JÄTTE kletig.



kramis Calin <3

Av Karin - 3 mars 2011 15:29

hejhej! 



det är bara bra här hemma hos mig! 


i tisdags vaar jag på dans vi hade nån som hete Gustav, och vi hade styrcke träning... det var dödds jobbigt. fast det var sjukt kul också. han berättade att han tog studenten föra året, och att han fortfarande bor hos sin mamma och pappa. wilma och jag skrattade HELLA tiden verkligen=) sjukt kul!!


"det var inte lika kul i måndags för dåspyde jag på kulturskolan=(. usch det var hemskt, jaja skriver nått som är kul istället."


en sak som är sjukt kul iallafall det är att den 16 mars kommer det vara "roliga talangen". det kommer bli BÄST!!!! 

+ att vi kommer missa SPRÅK-VALET då. för BÄST asså!!


det är skit kul att STINA  är hemma nu!!! =))))



kramis calin <3

Ovido - Quiz & Flashcards