photos

Alla inlägg under januari 2011

Av Karin - 30 januari 2011 09:42

hallå hallå!!!!!!.........???!!!!.....?


JAG har DÖTRIST!!!!! om nån har nått förslag som är kul, skriv det då!!!!




HejHopp!!!!


jag brukar ladda ner lite musik då och då...... och nu undrar jag om DU vet nån bra hemsida att ladda ner musik på???



HEJDÅ!!! 


=)






Av Karin - 29 januari 2011 15:59

http://shewasdifferent.bloggplatsen.se/

läs denna blogg jag tycker den är hur bra som helst!!! 




kramis Calin <3

=)

Av Karin - 29 januari 2011 15:40

hej hopp!!! 



förlåt för att jag inte har bloggat nu på nåra dagar men jag har inte haft tid ( men hoppas jag får blogga lite nu iallafall ). 



i torsdags var jag på balett med Anett (Anett heter läraren på baletten). det var jätte kul, men det som var lite sämre var att alla andra som dansade gick ungefär i 9-gumnasiumet..... jag vill ha nåra som är lite mer i min ålder. 

ni får lämna en kommentar om ni tycker att jag ska börja på baletten eller om ni tycker att jag inte ska det. 



i går (fredags) var Wilma här vi typ gick vilse i skogen, vi skulle till en gammal lada, och jag viste inte hur man skulle gå...... vi är såååå duktiga =)


sen var vi på tonår, det var jätte kul, vi kollade på en film som jag tycker var väldigt bra, fast jag förstod inte slutet (lite konstig film, fast det är ju jag också, så det var nog därför jag tyckte om den). 



sen idag ska jag bara vara hemma (SKÖNT). vi ska få gäster senare i kväll ( inte lika skönt, det är tur att det är kompisar till mamma och pappa, (dom har liksom inte småbarn som klänger på en)). 

jag blev nyss färdig med att städa rumet...... (tråkigt)

sen satte jag på mig lösnaglar, dom är jätte jobbiga att skriva mer. det kan jag lova dig. =)




kramis Calin <3

=)

Av Karin - 26 januari 2011 16:20

http://www.gratisklader.se/?r=197869


tryck på länken och bli medlem, så får du gratis kläder =)

jätte bra tycker jag!!!! =)



kramis Calin <3

=)



ps. skriver lite mer sen ds.

Av Karin - 23 januari 2011 16:50

HejHej!!!




jag har inte hunnit skriva nu i helgen!! för jag har gjort saker HELA tiden känns det som.



i fredags sov jag hos Amanda. vi hade jätte kul!!! det var jag Wilma Matilda och Felicia som var hos Amanda.



när jag kom hem från Amanda var jag tvungen att fixa hästarna (mocka och gå promenad). 


sen slog jag in ett packet till Johan.



kl.16:00 åkte jag sen till Johan, för han fyllde 13 år. (han fik en "hannah montana" peruk av mig). hihi lite bra humor jag har!! =)



Johan och jag hade jätte kul!!!! =)=)=)



men nu måste jag gå för snart ska jag på "tjejgrupp"! ska bli super kul!!!! =)



så hejdå och godnatt från lilla Calin <3

=)

Av Karin - 20 januari 2011 19:32

hallo!!



idag har jag först varit i skolan (dö trist), vi gjorde typ ingenting. skönt!!!



när jag kom hem chattade jag med MATILDA (super kul)!!!! jag åt massor av korvar också det var gott (robertssons lunchkorv hete den)!!! 


jag anmälde mig till säfsen resan också (ska bli super kul).....




och just nu chattar jag med Cajsa och Felicia (också kul), juste jag bloggar också just nu! felicia skriver *"världens konstigaste händelse"!!! men jag säger int vad hon skrive (lite pinsamt)..... hon skulle nog inte bli så glad då (skulle inte jag bli iallafall)!!



hejdå Calin <3

Av Karin - 17 januari 2011 19:55

hellu!!


jag skrev inte igår för jag gjorde inte nått igår, (bara chillade) det var en skön dag bara!



men idag var jag i skolan blä tråkigt!!! fast det är ju oftast det.... vi kollade typ bara på film tycker jag (vi jobbade ju också) (eller ne det gjorde vi inte). 



jaja, efter skolan åkte jag in till stan jag skulle på keramik =)..... det var iallafall kul! det är inte så kul att vi har "fågel" tema, jag gjorde 3 ägg idag på lektionen, =S sådär kul, men dom kommer säkert bli jätte fina sen när dom är färdiga=) (hoppas det iallafall).



och nu målar jag naglarna..... dom kommer bli turkosa! jag älsakr att ha målade naglar! =) det känns konstigt att inte ha nån färg alls på naglarna, därför har jag alltid målade naglar =)=)




kramis Calin <3 

:)

Av Karin - 15 januari 2011 19:11

hej! 



idag har jag bara städat haft tråkigt m.m

inte speciellt kul =S


fast jag har ju avslöjat vem som vann tävlingen också (om nån inte såg vad det stod, så¨är det wilma som vann (www.wilma97.huundbenet.se) jag tycker att allas headar var snygga).



det står ju "en ny blogg" den nya bloggen heter www.wilma-photos.bloggplatsen.se det är inte min blogg det är Wilmas blogg, jag tycker den är bra och det tror jag du också kommer tycka. hon har fortfarande kvar sin gamla blogg som heter www.wilma97.hundbenet.se i den nya bloggen finns det mycket mer foton, hon är jätte duktig på att ta kort, det lovar jag. 


nu när jag har gjort lite reklam för wilmas blogg så kan jag ju göra det för min andra kompisars blogg:

www.wilmamliw.bloggplatsen.se 

www.feeliiciiaa.bloggplatsen.se

www.sunshine-solsken.webs.com


dom bloggarna är lika bra som wilmas blogg =)




hat bäst flodhäst 

kramis  Calin <3

Ovido - Quiz & Flashcards