photos

Alla inlägg under augusti 2011

Av Karin - 28 augusti 2011 16:37

hej hopp! eller hopp hej som amanda säger!


kom nyss in från en lång promenad med Ronja, och ska nu sitta vid datorn lite gran. i förmiddags och i eftermiddags så har jag städat hela mitt rum och det blev riktigt fin och rent fast det är ju det som är meningen.  


igår så var jag och amanda och badade i leken fast igentligen skulle vi till sannabadet fast dom hade stäng (helt knäppt om du frågar mig). och dagen innan det så sov Amanda hos mig och då kom min onepiece på posten det var jätte roligt...


kramis K<3

Av Karin - 24 augusti 2011 19:21

hallå!

idag har jag bara varit i skolan det var helt OK matten var jätte rolig fast det är ju för att jag älskar matte men det är bara bra tycker jag...

men nu ska jag ut och göra nånting vet inte vad men nått kommer jag väl på.


så hejdå kram K<3

Av Karin - 22 augusti 2011 19:54

hallå!

idag så började jag skolan inne i mellringe, det var väldigt bra tycker jag... fast det som var lite sämre var att jag kännde nästan alla i klassen och det ska ju vara nått nytt med en ny klass. men jag blev nöjdare än jag trodde...


hejdå kramis K<3

Av Karin - 19 augusti 2011 15:03

halloj igen då för 128 gången...


jag ska snart åka till StenBoda och vara borta hela helgen och jag kommer då inte ha med mig min dator så jag kommer inte blogga nånting i helgen tyvärr men jag vet iallafall inte om jag skulle ha gjort det.


så hejdå för helgen så ses vi efter helgen kramis K<3  

Av Karin - 18 augusti 2011 16:36

hallå igen!

men om du ser det här så komentera för jag vill veta vilka som kollar på min blogg... 

SÅ OM DU VILL VARA SNÄLL KOMENTERA DETTA INNLÄG SÅ JAG VET ATT DU KOLLAR MIN BLOGG!!!!!


kramis K<3

Av Karin - 18 augusti 2011 16:28

hej!

nu sitter jag och Wilma och kollar på madagaskar 2, hon målar mina naglar också olika färger kanske kan lägga ut nån bild sen vet inte riktigt om jag orkar det men kasnke kanske...

jag Wilma och Julia var inne i stan förut och Wilma köpte hårspänen och Julia köpte ett par skor och jag köpte mat fast det gjorde Wilma och Julia också.


hejdå kramis K<3

Av Karin - 17 augusti 2011 21:02

hej!

idag så har jag städat bladn alla min och min sisters pyssel-grejor och det är inte lite kan jag säga, Jag fattar inte vart vi har fått allting ifrån för det är hur mycket skaer som helst...


jag har iallafall inte bara hållt på med pyssel idag jag har också hållt på med min blogg lite gran, och jag blev ganska nöjd faktist, hoppas du tycker det också.


det är jätte roligt för från kyrkan som min familj är med i så är det nåra därifrån som var på frizon (typ som ett läger för ungdomar som är kristna) och då så var det massor av yoggi kvar som ingen ville ha (det var inge fel på dom eller så), och då fick vi dom (alltså det är små yoggi förpackningar) och det är jätte gott tycker jag, så nu äter jag yoggi hela dagarn... 


hejdå kramis K <3


ps. bilden som jag har som header är tagen av wilma och grunden av redigeringen är av wilma sen är resten av mig K ds. 


här kommer lite bilder också

mig

foto: wilma   mig

foto: wilma

redigering: wilma   mitt öga 

foto: wilma   wilma lite av mig 

Av Karin - 16 augusti 2011 15:18

hallå!


jag har nyss kommit hem från stan, och jag köpte nån blandning mellan tunika och tjöra jag tycker den var väldigt söt, och den var jätte skön också...


men nu ska jag snart åka till Wilma för hon ska ha grillfest...


hejdå Kramis Karin <3

Ovido - Quiz & Flashcards