photos

Alla inlägg under maj 2011

Av Karin - 31 maj 2011 18:37

hallo!


nu ska jag snart åka till Lofsdalen ( gud så många minnen jag har därifrån ). i morron åker jag och mamma vidare till Åre för att hämta min syster. vi måste ta den stora bilen för annars får vi inte plats med alla hennes saker hon har hur MYCKET som helst, fast hon har ju vart där sen i höstast så det kanske inte är så konstigt. 



idag hade vi latjo-vin ( = latjolajban-dagen och vintrosa-dagen ), dom har blivit på samma dag nu så jag kallar det latjovin. haha inte så kul men men. jag hade en grupp, det var tur föfr dom var inte så jobbiga. 



ojoj mamma kom hem så måste åka nu


hejdå kramis Calin <3





Av Karin - 29 maj 2011 14:52

   jag på bild.   jag på bild.   ett hundkexs i min hand.   min söta Ronja.   maskros i min hand.   min klänning som jag ska ha på skolavslutningen.  grävmasiknen hema


alla bilderna har jag tagit själv. 



tänk på att det är fullt att kopiera andras bilder!!




kframis Calin <3

Av Karin - 29 maj 2011 14:06

hej hopp!

eller hopp hej som Amanda säger.


jaja iallfall har jag nyss varit i blåsippshagen med Ronja på promenad. jag fotade en del också men det kommer blider senare (om jag inte glömer bort det, för då kommer edt inga bilder alls). 


löradagen föra veckan så hade jag och wilma dansavslutning med våran lilla dans grupp, det var faktist ganska roligt först fickade vi sen målade vi dom i ansiktet till lejon prinsesor och kanin. dom var jätte gulliga för dom kläde också ut sig. 



igår var jag på sommarfest fast det var inte så sommrigt som jag ville att det skulle vara, det var jätte kul där för amanda kom ditt så vi var två iallafall, vi ått spelade fotboll, var lite i skogen (och smög på ett hus) och bara var med varandra. festen var i grindstorp om ni vet var det ligger men det tror jag inte.


idag så har jag och stina gett mamma att lackan till kudden eftersom det är morsdag idag, lackanet är grönt med ett tecken på som betyder kärlek på japanska. 


kramis Calin <3

Av Karin - 22 maj 2011 20:44

hejhej!



på tisdag fyller min farmor, så vi har firat henne idag. hon fick bara massor av blommor så det var inget kul.

igår var alla små dans tjejer hos mig för vi hade dans avslutning, vi fikade sen målade wilma och jag dom i ansiktet. bilder kommer senare.


men nu ska jag äta så hejdå Calin <3

Av Karin - 14 maj 2011 18:35

hej!


nu har jag precis kommit hem från den sista dansföreställningen, skönt men ändå tråkigt. har dansat nästan varenda dag sen i lördags. vi dansade till elektrisk och

hot n´cold. på hot n´clod var vi tanter det var super duper kuligt.  och på elektrisk var vi strömavbrott. 


men nu ska jag fortsätta städa =(



kramis calin <3


ps. kanske kommer lite bilder senare ds. 

Ovido - Quiz & Flashcards