photos

Alla inlägg under juni 2011

Av Karin - 28 juni 2011 20:26

 
Av Karin - 27 juni 2011 20:11

tjena tjena!



jag är ledsen att jag inte har lagt ut nått inläg under midsommar. =(

jag  har faktist försökt, för jag hade med min dator men vårt internet var SÄMST så det funkade inte och det är så jobigt att blogga från mobilen, så jag gjorde inte det. 


men jag har iallafall vart på hjälmargården, jag badade bara två gånger för det var som varmast i vattnet 19. =(


jag och mamma dansade runt midsommarstången men ingen annan fårn vår familj ( va tråkiga dom är ). 



idag har jag varit hos Maja vi hade hur kul som helst jag har inte varit med henne på 2 år eller 3 år, men nu så cyklade jag hem till henne. 


först så gjorde vi eget läpp-balsam, man behöver bara nått som jag inte kommer ihåg vad det heter, och ögon-skugga om man vill ha lite färg i det. 

men man ska inte ha i doft som man har när man gjör tvål för det svider jätte mycket, jag har inte testat men Maja hade gort det och det sved JÄTTE mycket på läpparna då.


och i morron så ska man till sanna-badet med wilma och kanske Ellinore också, Maja ska också ditt, så det kommer bli sjukt kul. 



kramis Calin <3



ps. tänkte skriva vad jag ska gjöra på onsdag och torsdag också, men jag gjör inte det för då blir inläget jätte långt och sen när jag skriver om dom dagarna senare så skulle ni ju vet aredan vad jag har gjort ds.

Av Karin - 22 juni 2011 19:44

  den klänningen köpte jag 

(vet fortfarande inte om jag ska ha kvar den)


detta är mitt öga när jag sminkade mig igår (tycker det blev coolt)



krmais Calin <3 

Av Karin - 22 juni 2011 19:01

hejhej!

idag har jag och Wilma vart inne i stan jag köpte en lång kl'änning men vet dock inte om jag ska ha kvar den för den var väldigt dyr (har inte HUR m ycket pengar som helst). men vi får se vad mitt huvud bestämer. kanske, kanske inte!!!!



wilma och jag ska också dansa på ett bröllop och vi har bytt låt hella tiden men nu har vi bestämt oss för en (det är lixom bara 10 dagar kvar så jag känner att vi har lite brottom för vi har bara gjort en vers).



nu ska jag väl ta och träna på dansen lite och kanske så kommer jag på nått mer (förhoppningsvis).



kramis Calin <3



ps. det kommer kanske nån bild på klänningen och kanske nån bild från igår för då sminkade jag mig väldigt mycket och sen fotade jag en massa på kanske nån bild på det, men får se om det blir så ds.

Av Karin - 4 juni 2011 11:19

   bilder frånblåsippshagen!!!



kramis Calin <3

Av Karin - 4 juni 2011 11:06

hallå hallå!


ni kanske (bara kanske) undrar varför det står Njord som överskrift deet är för att min gammla häst heter Njord och idag FYLLER NJORD år han fyller 26 år. 


så jag tycker att ALLA kan säga grattis till honom!


senare idag ska jag till min kompis Julia heter hon hon är min lilla söta kompis, som jag ahr varit kompis med hella tiden jag har känt henne.


men nu kan jag inte sitta inne och uggla mer så jag går ut och solar tycker jag 



kramis Calin <3



ps. glöm inte att komentera ett grattis till Njord ds.

Av Karin - 2 juni 2011 12:45

hej hopp!


igår kom vi hem från Åre vid ungefär halv 1 på natten. det var 2 super dupper långa dagar. men också ganska roliga.

jag satt i typp en timme och lekte med 2 grodor som vi köpte på en ica butik, vi ska ge bort dom som student-present. 


nu ska jag snart gå och äta, sedan blir det jogging-tur med Ronja i skogen. det är så skönt att springa tycker jag, speciellt i skogen.


kramis kramis Calin <3

Ovido - Quiz & Flashcards