photos

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

16:53:42

Av Karin - 11 januari 2012 16:53

nu sitter jag här igen och ckekar andras bloggar (jag bloggar ju också) !


igår så var jag med dom bästa Emelie, Wilma och Amanda . vi fickade på pensionärs stället vasa, fast det var super duper gott. 

skoldagen var väl helt ok, inget speciellt bara det gamla vanliga.


jag bloggade ingenting igår för jag blev så inne i min stickning så jag hoppade. 


hejdå 


ps. det kommer en bild nån dag, en jätte bra sida som jag är inne ofta på, tryck HÄR ds.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 7 februari 2012 16:46


hej! i helgen var jag i Säfsen eller Fredriksberg som det också kallas/heter. det var kallt men jätte roligt. du säger  "ich liebe dich" men jag är ingen "guldfich" haha jag skrattar fortfarande!!!!   i torsdags så sov WEKA (Wilma Emelie Karin ...

Av Karin - 28 januari 2012 17:22

hej har inte så mycket att göra (är själv hemma) så jag tänkte att jag kunde göra ett alfabet om mig.   A: AmandaFalhström en mycket mycket nära vän till mig som jag alltid skrattar massor med!   B: blå en mycket fin färg enligt mig.   C:...

Av Karin - 28 januari 2012 13:03

jag håller på med en önskelista för mamma har frågat mig 1000 gånger vad jag önskar mig när jag fyller så nu ska jag skriva en liten lapp till henne. har dock inte kommit speciellt långt men den börjar i alla fall såhär:     berlock (det är typ som e...

Av Karin - 20 januari 2012 21:06

tyvärr som rubriken lyder så ska jag ha en ganska så lång "bloggpaus" som det då kallas, eftersom jag har typ 78 läxor per dag känns det som. jag har inte tid med allt eller jo men jag blir liksom typ mega trött då . men nån gång kommer jag nog tillb...

Av Karin - 20 januari 2012 21:06

tyvärr som rubriken lyder så ska jag ha en ganska så lång "bloggpaus" som det då kallas, eftersom jag har typ 78 läxor per dag känns det som. jag har inte tid med allt eller jo men jag blir liksom typ mega trött då . men nån gång kommer jag nog tillb...

Ovido - Quiz & Flashcards